A la residència també ens agrada celebrar aniversaris, sants o qualsevol cosa que passi que sigui motiu per a celebrar i reconèixer alguna cosa.
Busquem per a cada persona la millor manera de felicitar-lo, ja sigui fent alguna activitat o celebrant amb un bon esmorzar. L'objectiu és aportar felicitat i benestar a les persones i moltes vegades amb petits gestos fan que aquests se sentin que han tingut un dia especial.