Skip to main content

L'arbre dels desitjos

Un cop pensats i escrits els desitjos pel proper any, és moment de penjar-los a l'arbre. Així ho hem fet aquesta setmana. Cadascú ha agafat la seva bola de Nadal i amb la companyia de tot@s hem penjat tots els desitjos a un arbre que tenim a l'exterior de la residència.

No sabem si es compliran o no, però sabem que els hem pensat i ens els hem imaginat. Així que ara, deixarem que la màgia faci la seva feina!